Huhtamaki drukt 12 miljoen unieke verpakkingen af ​​voor de Nestlé KitKat #LoveBreak-serie |AandelenBulls

2022-07-16 01:17:28 By : Mr. henry xie

In een categorie-eerste innovatie heeft Huhtamaki India Limited, een toonaangevende leverancier van primaire consumentenverpakkingen en decoratieve etiketteringsoplossingen in India - en onderdeel van Huhtamaki, een belangrijke wereldwijde leverancier van duurzame verpakkingsoplossingen gevestigd in Finland, 12 miljoen unieke verpakkingen gedrukt voor Nestlé Kitkat #LoveBreak-serie.Om de maand februari te vieren als het 'seizoen van de liefde', heeft Nestlé KitKat pakketten in beperkte oplage uitgerold genaamd #LoveBreak, gebaseerd op het inzicht dat elke relatie uniek is en dus de manier zou moeten zijn om liefde uit te drukken.Huhtamaki India heeft 12 miljoen unieke verpakkingen van de collectie geleverd met behulp van variabele dataprinttechniek.De ontwerpen werden gedrukt op een ultramoderne digitale persmachine in onze Silvassa-fabriek met behulp van complexe cold seal-bewerkingen.De limited edition-pakketten hebben drie ontwerpcategorieën op basis van relatie-archetypen genaamd BAE (romantische partners), BFF (beste vrienden) en BUDDY (informele vrienden).Elk van deze ontwerpcategorieën heeft een representatieve omtrekvorm met eigenzinnige mozaïekpatronen binnenin die van vorm veranderen op elke verpakking, waardoor elk een unieke uitdrukking van liefde is.Dr. Igor Popovic, interim-CEO, Huhtamaki India, zei over de innovatie: "Door geavanceerde technologie en innovatie zijn we in staat om complexe en uitdagende behoeften van onze klanten aan te pakken om hen te ondersteunen bij de groei van hun markt. Slim en innovatief digitaal printen biedt een wereld van nieuwe verpakkingsmogelijkheden in termen van variabele data printen, kleine oplagen, snelle doorlooptijd en stimulerende schapaantrekkingskracht van flexibele zakjes en laminaten.Digitaal printen levert een hoge resolutie en maakt het mogelijk gelaagdheid van gedrukte patronen te vormen een meerkleurig patroon voor een perfecte registratie, passend bij diepdruk waarbij alle kleuren in één keer worden afgedrukt.""Een van de grootste voordelen van digitaal printen is dat het moeiteloos ontwerpinnovaties mogelijk maakt om het marketingverhaal van de merken te ondersteunen door het proces van het printen van pakketten te vereenvoudigen die gepersonaliseerd, aantrekkelijk en zelfs leuk zijn voor consumenten", voegde Igor eraan toe.Huhtamaki is op weg om de eerste keuze te worden in duurzame verpakkingsoplossingen met de focus om ervoor te zorgen dat haar producten tegen 2030 recyclebaar, composteerbaar of herbruikbaar zijn. Huhtamaki streeft ernaar om deze positie elke dag te verdienen met zijn innovatieve producten die hygiëne en veiligheid voor voedsel garanderen on-the-shelf en eten on-the-go.Aandelen van Huhtamaki India Limited handelden voor het laatst in BSE tegen Rs.172,00 in vergelijking met de vorige sluiting van Rs.173,80.Het totale aantal verhandelde aandelen gedurende de dag was 14852 in meer dan 389 transacties.Het aandeel bereikte een intraday-high van Rs.175,25 en intraday low van 171,20.De netto-omzet gedurende de dag was Rs.2582425,00.Website gemaakt en onderhouden door: Chennai Scripts West Mambalam, Chennai - 600 033, Tamil Nadu, India